PROFIPARTNER 2003 KFT.

2310 Szigetszentmiklós,
Csepeli út 45-57.
+36 24/540-555
info@profipartner.hu
 

NYITVA TARTÁS

Március 1 –május 31.
Hétfő ÉS csütörtök: 7:30 - 18:00 
Kedd,szerda,péntek: 7:30-17:00 
Szombat: 7:30 - 13:00 
Június 1 – október 31.
Hétfő - péntek: 7:30 - 17:00  
Szombat: 7:30-13:00 
November 1 - november 30. 
Hétfő - péntek: 7:30-16:30 
Szombat: 7:30-13:00 
December 1 – december 16.
Hétfő- péntek: 7:30- 16:00 
Szombat: ZÁRVA  
Január 2 – február 28.
Hétfő - péntek: 8:00 - 16:00  
Szombat: ZÁRVA 

Gyakran ismételt kérdések

 

  1. Milyen feltételekkel regisztrálhatok, vásárolhatok?

    Nagykereskedésünkben kizárólag cégeket és egyéni vállalkozókat szolgálunk ki. A megfelelő tevékenységi kört igazoló okiratot személyesen, email-ben (beszkennelve) eljuttatva hozzánk pár perc alatt beregisztráljuk Önt és vállalkozását.


    2. Milyen cégpapírok szükségesek a regisztráláshoz, vásárláshoz?

    Cég esetén a cégkivonat, egyéni vállalkozás esetén a vállalkozói igazolvány szükséges. Az okiratot személyesen, email-ben (beszkennelve), pár perc alatt beregisztráljuk Önt és vállalkozását.


    3. Egyéni vásárlóként vásárolhatok-e?

    Cégünk kizárólagosan nagykereskedésként működik, kizárólag cégeket és egyéni vállalkozókat szolgálunk ki. Egyéni érdeklődők a kiskereskedelmi partnereinknél tudnak vásárolni.


    4. Milyen fizetési módok lehetségesek?

    A készpénzes fizetés az általános fizetési mód, az áru átvételekor a helyszínen. Ezen túl lehetőség van bankkártyás fizetésre is. Nagyobb megrendelés esetén megállapodás szerint a fizetés történhet előreutalással is, előlegszámla ellenében.


    5. Fizethetek-e bankkártyával?

    Természetesen van bankkártyás fizetési lehetőség.

    6. Fizethetek-e átutalással?


    Nagyobb megrendelés esetén megállapodás szerint a fizetés történhet előreutalással, előlegszámla ellenében.


    7. Van-e lehetőség mennyiségi kedvezményre?


    Kiemelkedően nagy mennyiségű áru megrendelésekor vagy összegyűjtésekor egyéni megállapodás lehetséges. Konkrét helyzetben a cégvezetővel lehet személyesen egyeztetni.


    8. Elérhető-e valahol mindig friss árlista és készletlista?


    Weboldalunkon megtekinthető folyamatosan frissített ár- és készletlistánk, a www.profipartner.hu oldalon, a Webáruház–Termékeink menüpont alatt. Ez a szolgáltatás csak regisztrált viszonteladó partnereink számára elérhető. Az új érdeklődők számára a regisztrálás előtt termékeink jegyzéke tekinthető meg.


    9. Vállalnak-e házhozszállítást?


    Az árut a telephelyünkön adjuk át.


    10. Vállalják-e a növények beültetését?


    Cégünknek nincs ilyen szolgáltatása, de igény esetén kertépítő, kivitelező partnereink közül tudunk ajánlani helyileg megfelelő vállalkozást.


    11. Van-e lehetőség növénykölcsönzésre?


    Speciális beszállítási rendszerünk miatt erre sajnos nincsen lehetőség.