A PROFI PARTNER 2003. Kft. és az általa igénybe vett külső szolgáltatók a https://www.profipartner.hu/ weboldalon sütiket használnak a weboldal megfelelő működésének biztosítása, releváns tartalmak és ajánlatok megjelenítése, valamint különböző közösségi média funkciók biztosítása érdekben. Süti (cookie) tájékoztató
Milyen feltételekkel regisztrálhatok, vásárolhatok?
Nagykereskedésünkben kizárólag cégeket és egyéni vállalkozókat szolgálunk ki. A megfelelő tevékenységi kört igazoló okiratot személyesen, email-ben (beszkennelve) eljuttatva hozzánk pár perc alatt beregisztráljuk Önt és vállalkozását.
2. Milyen cégpapírok szükségesek a regisztráláshoz, vásárláshoz?
Cég esetén a cégkivonat, egyéni vállalkozás esetén a vállalkozói igazolvány szükséges. Az okiratot személyesen, email-ben (beszkennelve), pár perc alatt beregisztráljuk Önt és vállalkozását.
3. Egyéni vásárlóként vásárolhatok-e?
Cégünk kizárólagosan nagykereskedésként működik, kizárólag cégeket és egyéni vállalkozókat szolgálunk ki. Egyéni érdeklődők a kiskereskedelmi partnereinknél tudnak vásárolni.
4. Milyen fizetési módok lehetségesek?
A készpénzes fizetés az általános fizetési mód, az áru átvételekor a helyszínen. Ezen túl lehetőség van bankkártyás fizetésre is. Nagyobb megrendelés esetén megállapodás szerint a fizetés történhet előreutalással is, előlegszámla ellenében.
5. Fizethetek-e bankkártyával?
Természetesen van bankkártyás fizetési lehetőség. 6. Fizethetek-e átutalással?
Nagyobb megrendelés esetén megállapodás szerint a fizetés történhet előreutalással, előlegszámla ellenében. 7. Van-e lehetőség mennyiségi kedvezményre?
Kiemelkedően nagy mennyiségű áru megrendelésekor vagy összegyűjtésekor egyéni megállapodás lehetséges. Konkrét helyzetben a cégvezetővel lehet személyesen egyeztetni.
8. Elérhető-e valahol mindig friss árlista és készletlista?
Weboldalunkon megtekinthető folyamatosan frissített ár- és készletlistánk, a www.profipartner.hu oldalon, a Webáruház–Termékeink menüpont alatt. Ez a szolgáltatás csak regisztrált viszonteladó partnereink számára elérhető. Az új érdeklődők számára a regisztrálás előtt termékeink jegyzéke tekinthető meg.
9. Vállalnak-e házhozszállítást?
Az árut a telephelyünkön adjuk át. 10. Vállalják-e a növények beültetését?
Cégünknek nincs ilyen szolgáltatása, de igény esetén kertépítő, kivitelező partnereink közül tudunk ajánlani helyileg megfelelő vállalkozást.
11. Van-e lehetőség növénykölcsönzésre?
Speciális beszállítási rendszerünk miatt erre sajnos nincsen lehetőség.